Masse rare møke ruter på skjemen - samme farge som fencegardinen har.

Jeg bruker Fence 6 og har et 10-tals bokser som egentlig fungere etter hensikten. Likevel hender det at en fil eller mappe blir liggende igjen på skrivebordet når jeg har flyttet den inn i mappen sin.

HVORFOR DET?

Så det store problemet. Mens jeg jobber dukker det opp felter både store og små helt vikårlig både på et fritt feldt og under filer/mapper på skrivebordet. Disse har samme farge som rulgardinene men uten boks-tittel. Disse kommer og går - jeg har ingen kontroll. Vedvarer dette, er programet mere til heft en til nytte.

Hvorfor dette?

Kjører windows 11 pro. Nyinstallert i 2024 og stadig oppdatert!

Hvor kan jeg laste opp en skjermdump

Rolf G

--------------------

Lots of weird dark squares on the screen - the same color as the fences.

I use Fence 6 and have a dozen fences that actually work as intended. However, it happens that a file or folder remains on the desktop after I have moved it into its folder.

WHY IS THAT?

So the big problem. While I am working, boxes both large and small appear every now and then, both on a free field and under files/folders on the desktop. These have the same color as the fences but without a box title. These come and go - I have no control. If this continues, the program is more of a nuisance than a useful thing.

Why this?

Running windows 11 pro. Newly installed in 2024 and constantly updated!

Where can I upload a screenshot

8,004 views 4 replies
Reply #1 Top

Hvor kan jeg laste opp en skjermdump

Where can I upload a screenshot

Reply #2 Top

Hello,
Sorry to hear you are having issues. Also, need few more details.

1. Windows 11 full version and OS Build numbers. Please use Winver.exe to get these numbers.
  2. Fences full version number running now.
  3. Are you using Windows solid color as your desktop background? If yes, as a test use the picture wallpaper does the issue appear?
  4. Are you using Display HDR mode turn on?

Thanks,
Basj,
Stardock Community Assistant.

Reply #3 Top

Hei

1 Win 11 pro: 25H2 OB 26200.7462

Subscription renews every 1 year. Next charge: 11/9/26 (NOK 227.80

3 slik ser skjermen min ut

Bilde av skjerm

4 HDR støttes ikke hos meg

Slik ser det ut

Håper dette fikses gerit